Teologická fakulta Košice
Veľký KancelárAkademický senátVedenie fakultyVedecká radaOznamyKontaktKalendár podujatí
Titulná strana
Akademický informačný systém
Časopis Verba Theologica
Dekanát
Dokumenty a predpisy
Elektronické vzdelávanie
Katedry
Katolícka univerzita v Ružomberku
Knižnica
Konferencie a sympózia
Mobility a granty
Objednávanie stravy
Pracoviská TF KU
Projekty a rozvoj
Študijné programy
Tlačový systém SafeQ
Veda a doktorandské štúdium
Vyšší inštitút náboženských vied
Záverečné práce
NOVÁ INTERNETOVÁ STRÁNKA
23. 01. 2017
Požadované informácie nájdete na novej internetovej stránke tf.ku.sk, štúdium-záverečné práce

Smernica o záverečných prácach
04. 07. 2016
 Smernica RE o záverečných prácach
 prílohy k Smernici RE č.4/2011

Výsledky originality ZP
28. 04. 2016
Výsledok originality záverečnej práce si študenti nájdu v AiS-e. Vyjadrenie si študent pripravuje k obhajobe podľa priloženého vzoru, ktorý je na stránke ktfke.sk_záverečné práce - "Vzor vyjadrenia ku kontrole originality" (z 13. 04. 2015). K vyjadreniu je potrebné priložiť vytlačený "Protokol o kontrole originality", "Detaily - zistené podobnosti" bez "Plain text dokumentu na kontrolu". Vyjadrenie študent doručí na študijné oddelenie najneskôr 7 dní pred obhajobou záverečnej práce.

Zmena na titulnom liste ZP
25. 02. 2016
Upozorňujeme študentov končiacích ročníkov, že v dôsledku zmeny legislatívy sa na titulnom liste ZP bude uvádzať už iba názov študijného odboru ( číslo študijné odboru sa neuvádza). Ostatné náležitosti ostávajú nezmenené. (viď šablóna práce na titulnej stránke fakulty)

Odovzdanie ZP- externí školitelia
04. 02. 2016
Upozorňujeme tých študentov, ktorí majú externých školiteľov, aby pri odovzdaní ZP doniesli aj školiteľom vyplnený konzultantský posudok (bakalársky, magisterský).Táto povinnosť sa týka iba študentov, ktorí majú externého školiteľa!
 Konzultantský posudok BP-externí školiteľ
 Konzultantský posudok DP-externí školiteľ

Odovzdávanie záverečných prác.
27. 10. 2015
Záverečnú prácu študent vkladá do systému evidencie záverečných prác (AIS). "Elektronická verzia záverečnej práce musí byť identická s vytlačenou formou záverečnej práce, pričom za ich obsahovú zhodu zodpovedá študent. Elektronická verzia záverečnej práce musí byť vyhotovená vo formáte pdf (portable document format) s možnosťou prevodu na čistý text. Za prevoditeľnosť dokumentu na čistý text zodpovedá študent. Súbor musí byť označený názvom KodPrace.pdf." (Smernica dekana TF, čl.7, bod 7-8). Na titulnom liste ako školiace pracovisko uvádza študent katedru na ktorej píše záverečnú prácu, t.j. rovnakú katedru, ktorú má uvedenú v zadávacom hárku(prihláške).Študent odovzdáva záverečnú prácu v dvoch vyhotoveniach - zviazanú v pevnej alebo mäkkej lepenej(nie hrebeňovej) väzbe! Spolu s prácou odovzdá súhlas školiteľa s odovzdaním práce (kartičku na podpis školiteľa je možné prevziať si na študijnom oddelení),a tri licenčné zmluvy (pri vyplňaní licenčnej zmluvy postupujte podľa pokynov v ozname o licenčnej zmluve). Upozorňujeme študentov, aby v záverečných prácach uvádzali celý názov študijného odboru (napr.sociálna práca).Práce bez súhlasu školiteľa (kartičky), licenčnej zmluvy alebo s nesprávnymi údajmi na úvodnej strane (nesprávny názov študijného odboru, nesprávne uvedený názov katedry)nebudú pravzaté.

Písanie záverečných prác
25. 06. 2015
Upozorňujeme študentov,aby v procese písania svojich záverečných prác /Bc, Mgr, rigoróznych/ zasielali emailom svojim školiteľom práce iba vo Worde /doc alebo docx/ alebo v pdf formáte. Iné formáty nebudú akceptované.
Dekanát TF KU

Informácie ohľadom obhajoby záverečných prác
27. 04. 2015
Obhajoba bude spočívať v prezentácii práce v programe PowerPoint a následnej diskusii, ktorú môžu iniciovať členovia štátnicovej komisie. Čas celkovej prezentácie nesmie prekročiť 7 minút + 3 minúty pre odpovede na otázky školiteľa a oponenta.
Otázky školiteľa a oponenta majú byť znázornené v prezentácii, odpoveď má byť jasná a stručná (môžete ju mať napísanú v príprave). Nedodržanie časového limitu môže mať vplyv na celkové hodnotenie obhajoby práce.
Pri predstavení práce sa držte priloženého modelu (viď vzor_prezentacie_zp.ppt, ktorý si treba stiahnuť "uložiť cieľ odkazu ako"), ktorý si môžete prispôsobiť podľa vášho estetického cítenia a charakteru práce. Je dôležité, aby bola prezentácia jasne čitateľná a zrozumiteľná. Preto si dajte pozor na veľkosť písma a podklad jednotlivých snímok.
V obsahu sa zamerajte predovšetkým na najdôležitejšie výsledky práce. Je vhodné, aby ste prezentáciu prekonzultovali s vaším školiteľom.
Model vzor_prezentacie_zp.ppt (alebo pptx) zašlite svojmu pedelovi, aby uložil všetky prezentácie na spoločné pamäťové médium a doručil na študijné oddelenie najneskôr 2 dni pred obhajobou. Vypracovanie a odovzdanie prezentácie je podmienkou účasti na obhajobe.

Informácie ku výsledku kontroly originality
13. 04. 2015
Študenti,ktorí majú percento originality vyššie ako 0,00% si pripravia k obhajobe písomné zdôvodnenie zhody (podpísané školiteľom) podľa nasledovného vzoru a doručia ho na študijné oddelenie.
 Vzor vyjadrenia ku kontrole originality

Odovzdávanie záverečných prác - Bc., Mgr.
20. 03. 2015
 odovzdanie ZP
 odovzdanie ZP-dodatok

Evidenčné číslo - kód záverečnej práce
19. 02. 2015
 kód ZP

Licenčná zmluva
24. 02. 2012
Licenčnú zmluvu je potrebné odovzdať podpísanú, v 3 vyhotoveniach spolu so záverečnou prácou. Licenčná zmluva sa nevkladá do práce, ale sa odovzdáva samostatne.

Licenčnú zmluvu je potrebné vytlačiť z AISu.
Postup: Evidencia štúdia, záverečné práce, cez ikonku panačika otvoríte kolonku "Záverečná práca študenta" a cez ikonku tlačiarne vyberiete možnosť "Tlač licenčnej zmluvy".

Pred samotným vytlačením licenčnej zmluvy je potrebné zaškrtnúť niektoré políčka (evidovať licenčnú zmluvu):
v čl. 3, b.2 - Používateľ je oprávnený... BEZ ODKLADNEJ LEHOTY.
čl.3, b. 3 - Použivateľ je oprávnený dielo sprístupniť verejnosti AJ BEZ POUŽITIA
čl.5, b. 1 - ...zmluva je vyhotovená v ELELKTRONICKEJ PODOBE...
čl.5, BOD 3 - ...podpisujú VLASTNORUČNE